Ashes and Snow

Ashes and Snow

„Dacã vii cu mine în clipa aceasta, minutele-ti vor deveni ore, orele-ti vor deveni zile, iar zilele-ti vor deveni o viatã.”

„De la Printesa Elefantilor,am dispãrut în urmã cu exact un an.În acea zi, am primit o scrisoare.Mã chema sã mã întorc în locul în care a început viata mea cu elefantii.”

„Te rog sã mã ierti cã linistea dintre noi a fost neîntreruptã timp de un an.Aceastã scrisoare rupe aceastã liniste.Ea marcheazã prima din cele 365 de scrisori ale mele, cãtre tine.Câte una pentru fiecare zi de tãcere.Niciodatã nu voi mai fi eu însumi,decât în aceste scrisori.Ele-mi sunt hãrti ale cãii pãsãrii.Si sunt tot ce stiu eu cã este adevãr.Îti vei aminti totul.Totul va fi ca înainte.”

„La începutul timpurilor, cerul era plin de elefanti zburãtori.În fiecare noapte se tolãneau în acelasi loc, pe cer si visau cu un ochi deschis.Când fixezi lung stelele, în noapte, privesti în ochii care nu clipesc ai elefantilor,care dorm cu un ochi deschis.Pentru a veghea mai bine asupra noastrã.”

(Ashes and Snow)

Lasă un comentariu